Wednesday, October 22, 2014

Mr. Imran Soft Icecream

Assalamualaikum,

dah lama aku tidak menggunakan medium blog ini untuk menulis coretan hidup aku. tetiba datang seruan untuk aku menulis sesuatu disini. difikir-fikir, aku nk tulis mengenai perniagaan yg sedang aku ceburi sekarang ni.mungkin ramai yg sudah tahu, dan ramai juga tidak tahu. jom layan...


tada.. ini gambar 1st job aku.. event kenduri Aqiqah. aku hanya menggunakan kereta Perodua Kembara ihsan dari Ibu aku... (Tq mak.. muuahh). 


gambar 2 budak diatas ni plak.. gambar yg diambil ketika majlis perkahwinan. saya mengambil tempahan untuk pelbagai jenis event, tidak kira malam atau siang. bagaimana nk tempah? boleh rujuk dibawah ni.

SMS/CALL/Whatsapp : 013-2992990

so.. apa lagi yg ditunggu-tunggu? mari la tempah aiskrim! pasti meriah dah best gileeee!

imran.sarmin

1 comment:

  1. Hello! Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Apakah Anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.
    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete